itsmylifeee.blogg.se

15/4

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan! 
Tänka sig att det gått 8 månader sedan jag skrev här sist och hela mitt liv har ändrats fruktansvärt mycket sen förra året.
För 8 månader sedan bodde jag tillsammans med mina föräldrar men kring september förra året har jag lyckats hamna hos killen när han skaffade lägenhet där jag spenderar 6 av 7 dagar om inte mer.
Jag och killen har skaffat en underbar blandras (Golden och flatcoated retriever) som nu är lite mer än 6
månader gammal samt att vi på våran 2 års dag förlovat oss och även flyttar till större lägenhet 18 maj.
 
Inte nog med detta så ska jag även ta studenten i år den 12 juni och jag smiter även ifrån flytten den 18 maj då jag ska till alanya med dom finnaste vännerna i världen. Jag funderar fortfarande på om jag ska gå på balen, det hade nog varit enormt kul men frågan är ju om jag verkligen har råd med de med tanke på flytten och studenten samt resan.
Jag har också fått ett sommarvikariat på sunderbysjukhus fram till 31 augusti vilket känns toppen! Det är alltid skönt att veta att man har jobb.
 
Här kommer en bild på mattes hjärta♥
 
 
Kommentera inlägget här: